رئیس هیات مدیره شرکت بازرگانی آریا: سرعت ارائه خدمات و گارانتی در صنف آسانسور مهم است

رئیس هیات مدیره شرکت بازرگانی آریا گفت: سرعت در ارائه خدمات و گارانتی کالا در صنف آسانسور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

رئیس هیات مدیره شرکت بازرگانی آریا

مهندس جواد فراهانی رئیس هیات مدیره شرکت بازرگانی آریا در گفتگو با کابین نیوز، اطلاعاتی از سوابق کاری و زمینه فعالیت خود و بازرگانی آریا را ارائه داد. وی گفت: از سال ۱۳۸۹
واردات را شروع کردیم، زیرا تخصص ما فروش کالای داخلی است. به همین علت ما در زمینه واردات داخلی فعالیتی نداریم، تخصص و تمرکز اصلی ما در زمینه واردات، کشور چین است.

فراهانی افزود: بسیاری از افراد با شنیدن اسم کشور چین، تصور می‌کنند کیفیت قطعات پایین است؛ اما واقعیت امر این نیست. در حال حاضر کشور چین، بالاترین صادراتش به کشور آمریکا است.

میزان فعالیت بازرگانی آسانسور آریا

مسئول هیئت مدیره بازرگانی آسانسور آریا ادامه داد: معمولا تجار و بازرگانان کالاهای مختلف با قیمت‌های متفاوت را وارد می‌کنند. ما در حال حاضر با ۴-۵ شرکت چینی در حال همکاری هستیم. از بین این شرکت‌ها، ما نماینده انحصاری ۳ شرکت هستیم.

موتورهای گیرلس ماتو درایو، ریل‌های اسکار اند جیسون و فلکه‌های پلی آمید و تراول کابل‌های ولکان نیز از جمله اقلام اصلی است که واردات آن‌ها به عهده شرکت ما است. وی افزود: ما هر چند وقت یکبار در زمینه واردات سیم بکسل آسانسور نیز فعالیت داریم.

کاهش واردات برای بهبود گارانتی آسانسور

مهندس فراهانی حجم اقلام وارداتی را در طی سه سال اخیر کاهش داده‌ایم و علت آن هم مشکل و بحث خدمات و گارانتی است. زیرا سرعت در ارائه خدمات و گارانتی کالا یکی از بحث‌های بسیار مهم در صنعت آسانسور است.

به همین علت ما برای ارائه خدمات بهتر، واردات خود را کاهش دادیم که بتوانیم بر روی آن کالاهایی که وارد کردیم به خوبی تمرکز کنیم و خدمات و گارانتی خوبی را به مردم ارائه دهیم.

جواد فراهانی در راستای این موضوع افزود: ما هر روز بیشتر از قبل روی این مسیر تمرکز می‌کنیم. در حال حاضر نیز رئیس و مسئول خدمات یکی از کارخانه‌های ۲ مورد از کارخانه‌ها در چین را به ایران آوردیم که با فضای ایران آشنا شوند. ما به این ترتیب به آن‌ها آموزش می‌دهیم که بحث گارانتی و خدمات آسانسور در ایران باید سرعت بالایی داشته باشد.

رئیس هیات مدیره شرکت بازرگانی آریا ادامه داد: به طور مثال در حال حاضر در کشور ایران، بسیاری از دوستان ماشین چینی می‌خرند. با وجود اینکه کیفیت این ماشین‌ها خوب است؛ اما در صورت خرابی باید مدت زمان زیادی برای دریافت خدمات گارانتی منتظر بمانند.

آسانسور نیز یک سیستم مکانیکی است که احتمال خرابی در آن هست؛ اما مهم این است که ما به عنوان شرکت وارد کننده آسانسور که از واردات این وسیله، سود دریافت می‌کنیم بتوانیم گارانتی خوبی ارائه دهیم.

خدمات گارانتی در بازرگانی آسانسور آریا

مهندس فراهانی درباره خدمات گارانتی محصولات بازرگانی آریا گفت: ما در ایران تنها شرکتی هستیم که در موتورهای گیرلس ماتو درایو، برای انکدر و کابل انکدر ۳ سال گارانتی ارائه می‌دهیم. تابحال نیز از هیچ کدام از مشتریان علت سوختگی انکدر و کابل آن را نپرسیده‌ایم.

فراهانی گفت: به هر حال سبک آسانسور نیز از گیربکس به گیرلس در حال تغییر است و تا زمان آشنایی نصاب‌های محترم با ساختار این آسانسور و نحوه نصب آن، خطاهایی وجود دارد. در صورتی که ما این خطاها را به عهده نصابان بگذاریم، فیدبک و بازخورد خوبی ندارد. ما تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می‌دهیم.

ما در حال حاضر در ۵ استان مهم و اساسی، تیم مستقر برای ارائه خدمات گارانتی داریم و سعی می‌کنیم که این خدمات را تا حد ممکن گسترش دهیم.
وی درباره بهترین محصول بازرگانی آریا نیز گفت: از نظر کیفیت نمی‌توان تفاوتی بین محصولات وارداتی شرکت قائل شد، زیرا ما در زمینه واردات اقلام مختلف وسواس زیادی به خرج می‌دهیم.

تمرکز بر واردات موتورهای گیرلس ماتو درایو

وی درباره میزان فعالیت بازرگانی آسانسور آریا افزود: بیشترین حجم فعالیت ما در موتورهای گیرلس ماتو درایو است. موتور گیرلس ماتو درایو دارای کارخانه‌ای بسیار مستقل است در حالی که از دوستان این موتور را با سایر برندها اشتباه می‌گیرند. در حالی که این نوع موتور دارای کارخانه مستقل است و یک برند نیست.

در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد موتورهای گیرلس در ایران، برند هستند. اما موتورهای وارداتی توسط شرکت ما دارای یک کارخانه مستقل در چین است. بیشترین فعالیت ما در زمینه واردات این محصول است.

رئیس هیات مدیره شرکت بازرگانی آریا افزود: تمام تلاش ما این است که صحبت‌ها و وعده‌های ما در این ویدئو که از طریق پیج اینستاگرام و سایت رسانه کابین به دست مخاطبین می‌رسد، کاملا حقیقی و بدون تبلیغ باشد.

ما هر روز در حال بهینه سازی محصول ماتو درایو هستیم. به طوری که اگر محصولات ماتو درایو فعلی را با محصولات گذشته مقایسه کنید، به خوبی متوجه تفاوت آن‌ها می‌شوید. این محصول در کشور چین با محصولات وارداتی به کشور ما تفاوت زیادی دارد.

به عنوان مثال در کشور چین، عملکرد بسیار مهمتر از ظاهر است؛ اما در کشور ما ظاهر کالا برای مشتریان اهمیت بالایی دارد.

نقش رسانه‌ها در صنعت آسانسور

وی به عنوان صحبت پایانی گفت: از حضور رسانه‌هایی همانند کابین نیوز در ۲-۳ سال اخیر بسیار خوشحالم. زیرا این گونه رسانه‌ها اطلاع رسانی‌هایی انجام می‌دهند که در آن ذینفع نیستند و بدون جهت گیری یا تبلیغ شرکتی خاص، شرکت‌های آسانسوری را به خوبی معرفی می‌کنند. حضور رسانه‌های تخصصی آسانسور، نقش بسیار مهم و کمک کننده‌ای در این صنعت دارد.

سایر گفت‌وگوهای ما با فعالان صنعت آسانسور و پله برقی را از اینجا ببینید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید