آسانسور و پله برقی برج اداری خیابان Finsbury در لندن توسط شرکت کانه تامین می‌شود

تامین آسانسور و پله برقی برج اداری خیابان Finsbury در لندن توسط شرکت کانه

آسانسور و پله برقی برج اداری در لندن

ترجمه از کابین – شرکت KONE، پیشرو جهانی در صنعت آسانسور و پله برقی، 31 آسانسور و سه پله برقی برای آسانسور و پله برقی برج اداری در لندن ارائه می‌دهد. شرکت British Land برج 2 Finsbury Avenue را طراحی و ساخته است که با نام مختصر 2FA نیز شناخته می‌شود.

این پروژه شامل برج شرقی با 36 طبقه و برج غربی با 21 طبقه است. این پروژه یک معیار جدید برای فضای کاری بسیار پایدار در مرکز لندن با رتبه‌بندی 5 ستاره ایجاد می‌کند. انتظار می‌رود این پروژه در سال 2027 تکمیل شود.

نیکلاس آلکال، معاون اجرایی KONE اروپا می‌گوید: «KONE تجربه طولانی‌مدتی در تامین آسانسور برای ساختمان‌های اداری بلندمرتبه در لندن دارد. ما مشتاقانه منتظر همکاری با British Land برای ارائه یک محل کار هوشمند، با کیفیت بالا و پایدار در مرکز لندن هستیم.»

این سفارش شامل 19 آسانسور KONE MiniSpace و 12 آسانسور KONE MonoSpace 700 است که KONE برای بهینه‌سازی فضای قابل استفاده در ساختمان و به حداقل رساندن زمان انتظار طراحی کرده است. KONE همچنین سه پله برقی کم مصرف KONE TravelMaster 110 را تحویل خواهد داد.

این تجهیزات برای آسانسور و پله برقی برج اداری در لندن نصب می‌شوند تا تجربه‌ای بی‌نظیر از کاربری و بهره‌وری را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید:

معاونان زن شرکت اوتیس برنده جایزه انجمن برابری جنسیتی شدند

مترجم: نعیمه گلی

منبع:

https://www.kone.com/en/news-and-insights/releases/kone-to-equip-2-finsbury-avenue-dual-high-rise-towers-in-the-city-of-london-2024-07-18.aspx

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید