اهدای بورسیه تحصیلی به دانش آموزان منطقه Chungju توسط شرکت Hyundai Elevator

شرکت هیوندای آسانسور مراسم اهدای بورسیه تحصیلی به دانش آموزان منطقه Chungju را با حضور دریافت کنندگان بورس تحصیلی و معلمان برگزار کرد.

اهدای بورسیه تحصیلی به دانش آموزان منطقه Chungju

ترجمه از کابین – هیوندای آسانسور در ۹ سپتامبر مراسم اهدای بورسیه تحصیلی به دانش آموزان منطقه Chungju را برگزار کرد. این رویداد با حضور دریافت کنندگان بورس تحصیلی، معلمان، مدیر عامل هیوندای آسانسور و مقامات شهرداری Chungju برگزار شد.

حدود ۳۰ دانش‌آموز دبیرستانی با نمرات برجسته، توصیه شده توسط دولت‌های محلی در منطقه Chungju، در چارچوب برنامه اهدای بورسیه تحصیلی به دانش‌آموزان منطقه Chungju، بورسیه‌هایی به ارزش ۳۰ میلیون وون دریافت کردند. هیوندای آسانسور ۱۶ سال است که بورسیه‌های تحصیلی به جوانان اعطا می‌کند.

تعداد کل دریافت کنندگان در این سال به ۳۱۸ دانشجو رسید. هیوندای آسانسور علاوه بر کمک هزینه تحصیلی، ۲۰ میلیون وون به خانوارهای کم‌درآمد کمک کرد.

بیشتر بخوانید:

اعلام استراتژی های جدید شرکت KONE برای سال های ۲۰۲۵-۲۰۳۰

مدیر عامل Jae Cheon Cho گفت: «یکی از معنی‌دارترین فعالیت‌های مدیریتی بر اساس فلسفه تجاری هیوندای آسانسور کمک به جوانان برای ادامه رویاهای خود و مقابله با چالش‌های آینده است. ما حمایت خود را از دانش‌آموزان ممتاز در منطقه Chungju گسترش خواهیم داد.»

Hyundai Elevator علاوه بر اهدای بورسیه تحصیلی به دانش آموزان منطقه Chungju، با افتتاح یک دوره آموزشی در مورد نصب و راه‌اندازی آسانسور با همکاری دبیرستان فنی Chungju از امسال برای پرورش استعدادهای محلی تلاش می‌کند.

مترجم: نعیمه گلی

منبع:

https://www.hyundaielevator.co.kr/en/company/promotion/news?id=1385&keyword=&p=1&total=126&isSearch=false

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید