صدور ۱۶۴ فقره گواهی تأییدیه آسانسور در ایلام

در ایلام، ۱۶۴ فقره گواهی تأییدیه آسانسور از مهرماه سال گذشته تا نیمه نخست سال جاری صادر شده است.

صدور ۱۶۴ فقره گواهی تأییدیه آسانسور در ایلام

مدیرکل استاندارد استان ایلام اعلام کرد: در جریان ۱۸۸ فقره بازرسی که توسط کارشناسان و شرکت‌های همکار از مهرماه سال گذشته تا نیمه نخست سال جاری انجام شده، صدور ۱۶۴ فقره گواهی تأییدیه آسانسور در ایلام ثبت شده است.

یادگار محمدی در این باره اظهار کرد: در نیمه نخست سال جاری، ۶۲ فقره بازرسی انجام شده که منجر به صدور ۱۰ فقره گواهی تأییدیه برای آسانسورهای استان شده است. این اقدام بخشی از تلاش‌ها برای اطمینان از ایمنی آسانسورها در ساختمان‌های عمومی و دستگاه‌های دولتی و مراکز درمانی است.

محمدی تأکید کرد: با توجه به اجباری بودن استاندارد آسانسورها، بازرسی از این دستگاه‌ها در اولویت قرار دارد و کارشناسان و شرکت‌های همکار در استان این وظیفه را به عهده دارند. در این راستا، صدور ۱۶۴ فقره گواهی تأییدیه آسانسور در ایلام نشان‌دهنده اهمیت این موضوع است.

بیشتر بخوانید:

فوت هولناک دختر ۱۴ ساله بر اثر حادثه آسانسور در دهوک

وی همچنین به کاربران آسانسور توصیه کرد که برای اطمینان از برقراری شرایط ایمنی، آسانسورهای فعال باید سالانه توسط شرکت‌های بازرسی فنی تأیید صلاحیت‌شده بازرسی شوند.

مدیرکل استاندارد ایلام خاطرنشان کرد: در صورت عدم انجام سرویس و نگهداری مستمر توسط شرکت‌های دارای صلاحیت، مسئولیت حوادث و سوانح احتمالی به عهده مالکان و مدیران ساختمان‌های دارای آسانسور خواهد بود.

محمدی در پایان، به استقرار سامانه مدیریت بازرسی آسانسور به نشانی http://lift.ison.gov.ir اشاره کرد و گفت: دریافت تأییدیه ایمنی آسانسور تنها از طریق این سامانه قابل پیگیری است.

مردم استان می‌توانند در صورت مشاهده آسانسور بدون تأییدیه، موضوع را از طریق این اداره کل و یا با ارسال پیامک به سامانه بررسی شکایات استاندارد ایلام پیگیری کنند.

منبع:

https://www.irna.ir/news/85626397/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید