اعلام برندگان چهارمین مسابقه دانشجویی توسط شرکت Otis

شرکت Otis برندگان چهارمین مسابقه دانشجویی که توسط این شرکت برگزار شد را اعلام کرد، این مسابقه در چالش دانشجویی و با هدف ارائه راه حل‌های جدید برای رفت آمد افراد در شهرهای مدرن، برگزار شد.

برندگان چهارمین مسابقه دانشجویی

ترجمه از کابین – شرکت Otis برندگان چهارمین مسابقه دانشجویی که توسط این شرکت برگزار شد را اعلام کرد. شرکت Otis در چالش دانشجویی، این مسابقه را با هدف ارائه راه حل‌های جدید برای رفت آمد افراد در شهرهای مدرن، برگزار کرد.

در چهارمین مسابقه سالانه، دانش‌آموزان راه‌حل‌های نوآورانه‌ای را با هدف گسترش دسترسی به فضای سبز در جوامع شهری برای ارتقای رفاه ساکنان با راهنمایی مربیان داوطلب Otis ارائه دادند. اولین تیم برندگان چهارمین مسابقه دانشجویی دانش آموزان Colina از شیلی بودند.

این برندگان طرحی را برای توسعه یک منطقه‌ی کم جمعیت ارائه دادند. برنده دوم دانشگاه جیلیانگ چین، هانگژو بود. دانشگاه جیلیانگ چین مفهومی برای یک آسانسور هوشمند و سبز ابداع کرد. این مفهوم شامل عناصر بصری، لمسی، شنوایی و بویایی است که اغلب در فضاهای بیرونی یافت می‌شود. این مفهوم فضای سبز «مجازی» را برای کسانی که دسترسی محدود به چنین فضاهایی دارند به ارمغان می‌آورد.

سومین تیم برنده از یونان بودند که نمونه اولیه یک عصای هوشمند طراحی شده برای ارائه بازخورد حسی به افراد دارای اختلال بینایی برای بهبود مسیریابی در فضاهای سبز ارائه کردند. در آخر دبیرستان دخترانه Zhongshan تایوان، چهارمین برنده این مسابقه بودند.

آنها عینکی  طراحی کردند که با یک گوشی هوشمند جفت می‌شود تا کاربر را از موانع اطراف هنگام سفر به فضاهای سبز آگاه کند. چالش جهانی دانشجویی برای سال 2023-24 شاهد حضور بیش از 240 دانش آموز از 15 کشور و منطقه بود. هر سال در هنگام برگزاری این مسابقه حدود 750 نفر از تکنسین های شرکت Otis به عنوان مربی در کنار شرکت کنندگان هستند.

بیشتر بخوانید:

انتخاب شرکت TKE برای نصب آسانسور و پله برقی در بلندترین ساختمان اداری در کانادا

مترجم: نعیمه گلی

منبع:

https://elevatorworld.com/news/daily-news/otis-announces-winner-of-fourth-made-to-move-communities-competition/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید