رونمایی شرکت نوادا از ربات Elevator Pharmacy Delivery

شرکت نوادا از ربات Elevator Pharmacy Delivery  که برای ساده‌سازی عملیات داروخانه‌ها با تحویل بی‌وقفه و 24 ساعته دارو طراحی شده است رونمایی کرد.

ربات Elevator Pharmacy Delivery

ترجمه از کابین – شرکت نوادا، ارائه‌دهنده ربات مبتنی بر هوش مصنوعی در لاس‌وگاس، در 17 می، آخرین ربات خود را با نام Medbot معرفی کرد. یک ربات Elevator Pharmacy Delivery  که برای ساده‌سازی عملیات داروخانه‌ها با تحویل بی‌وقفه و 24 ساعته دارو طراحی شده است.

Medbot با دقت عملیاتی بالا، کارایی مراکز مراقبت‌های بهداشتی را بهبود می‌بخشد و باعث کاهش هزینه‌های عملیاتی می‌شود. راه اندازی Medbot در حالی انجام می‌شود که صنعت مراقبت‌های بهداشتی با کمبود کارکنان داروخانه مواجه است.

با Medbot، کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها می‌توانند تحویل دارو را بدون وقفه انجام دهند. ربات Elevator Pharmacy Delivery می‌تواند تا 10 ساعت به طور مداوم کار کند و با دقت بالا داروها را به بیماران تحویل بدهد.

ادغام آسانسور Medbot باعث عملکرد قابل اعتماد و روان در سراسر تأسیسات پیچیده می‌شود. این ربات از سنسورهای اولتراسونیک و دوربین‌هایی برای تشخیص موانع بلند و همچنین اینترنت اشیا برای تبادل داده با سیستم‌هایی مانند درب‌های هوشمند آسانسور تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ارائه پیشنهاد ساخت کارخانه تولید آسانسور در ترکمنستان

مترجم: نعیمه گلی

منبع:

https://elevatorworld.com/news/daily-news/nevada-company-unveils-elevator-pharmacy-delivery-robot/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید