انتقال پل عابرپیاده مکانیزه به خیابان آتشگاه اصفهان

سیدسلمان قاضی‌عسگر، مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از انتقال پل عابرپیاده مکانیزه به خیابان آتشگاه اصفهان خبر داد.

پل عابرپیاده مکانیزه آتشگاه

سیدسلمان قاضی‌عسگر، مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان در گفتگو با خبرنگاران از انتقال پل عابرپیاده مکانیزه به خیابان آتشگاه اصفهان خبر داد. این جابجایی با توجه به درخواست‌های مکرر اهالی منطقه ۹ شهرداری اصفهان انجام شد. وی گفت: با استعلام از پلیس راهور، در سال گذشته 98 نفر از شهروندان هنگام عبور از خیابان آتشگاه در اثر تصادف مصدوم شدند. بر اثر همین حوادث، سه نفر نیز جان خود را از دست دادند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان افزود: شهرداری اصفهان با درک میزان اهمیت بالای این موضوع، اجاره و انتقال پل عابرپیاده مکانیزه آتشگاه را در دستور کار قرار داد. پروژه احداث، تجهیز، بهره‌برداری، انتقال و اجاره با هماهنگی با پلیس راهور استان انجام شد. برای انجام این پروژه، بخش خصوصی نیز مشارکت داشت.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان همچنین به تهیه اسناد و انتشار فراخوان این پروژه مشارکتی در دوم خرداد سال جاری اشاره کرد و تصریح کرد: “تمام سرمایه‌گذاران حقیقی یا حقوقی واجد صلاحیت فنی، مالی و دارای تجربیات مرتبط که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در این پروژه هستند، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به درگاه الکترونیک سازمان به نشانی invest.isfahan.ir مراجعه کرده و تا پایان وقت اداری شنبه دوازدهم خرداد ۱۴۰۳ نسبت به دریافت و برگشت اسناد مربوطه اقدام کنند.”

بیشتر بخوانید:

رونمایی شرکت نوادا از ربات Elevator Pharmacy Delivery

منبع: imna

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید