قطع عضو کارگر پیمانکار در حادثه پله برقی مترو اصفهان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع حادثه در پله برقی مترو اصفهان رو‌به‌روی بیمارستان سوانح سوختگی خبر داد.

حادثه پله برقی مترو اصفهان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع حادثه در پله برقی مترو روبه‌وری بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان خبر داد. به گزارش کابین نیوز به نقل از ایمنا، حادثه پله برقی مترو اصفهان در ساعت 12:40 روز شنبه دوازدهم خرداد 1403 رخ داد.

این حادثه هنگام انجام عملیات رفع نواقص یک دستگاه از پله‌های برقی ایستگاه متروی شهید چمران روی داد. این حادثه باعث شد یکی از کارگران پیمانکار از ناحیه دست دچار قطع عضو شود.

محمد شریعتی در این رابطه اظهار کرد: حادثه پله برقی مترو اصفهان بلافاصله به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

وی گفت: نیروهای امدادی از ایستگاه شماره 6 آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند. مهدی شریعتی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشخص شد گیر کردن دست این تعمیرکار بین پله‌ها و موتور پله برقی، موجب قطع چهار انگشت وی شد. با اقدام آتش‌نشانان فرد مصدوم رهاسازی و به همراه اعضای قطع شده به بیمارستان منتقل شد.

در این حادثه یک کارگر 25 ساله نیز به علت برق گرفتگی جان خود را از دست داد. شریعتی در این خصوص افزود: این حادثه بر اثر اتصال میلگرد با کابل برق فشار قوی رخ داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود. در حال حاضر ارائه خدمات در ایستگاه متروی چمران به صورت عادی در حال انجام و علت حادثه در دست بررسی است.

در ادامه بخوانید:

انتقال پل عابرپیاده مکانیزه به خیابان آتشگاه اصفهان

منبع: mehrnews

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید