انتخاب طرح معمار J. Mayer H برای ساخت برج Cheongdoam در سئول

J. Mayer H معمار معروف در مسابقه پروژه طراحی شهری/معماری شهر سئول برای طراحی و ساخت برج Cheongdoam در سئول، کره جنوبی برنده شد.

ساخت برج Cheongdoam در سئول

ترجمه از کابین – J. Mayer H معمار معروف در مسابقه پروژه طراحی شهری/معماری شهر سئول برای طراحی و ساخت برج Cheongdoam در سئول، کره جنوبی برنده شد. این طرح از بین ارسال‌های متعدد و شش پروژه در فهرست نهایی انتخاب شد.

برج Cheongdoam دارای مسیرهای پیچ در پیچ از میان فضاهای سبز باز با آب نماها است. این مسیرها شامل فضاهای رویدادهای فرهنگی و مناطق تجاری هستند که فضاهای عمومی را ایجاد می کنند.

برج چئونگدام که دارای فرم مجسمه‌ای منحصربه‌فرد است، ساختاری سبز رنگ دارد که به‌نظر می‌رسد تکامل یافته است. این برج به عنوان یک نقطه کانونی متمایز در چشم انداز شهری عمل می‌کند.

«چونگدام» به معنای آب شفاف است و طرح انتخابی برای این برج دارای عناصر طبیعی متناسب و نمادهایی از چرخه‌های طبیعی ضروری برای رشد و توسعه فرهنگ است. این سازه با ترکیب خطوط، تراس‌های سبز و نمای محافظی که موج‌های آب را به تصویر می‌کشد. در واقع ساخت برج Cheongdoam در سئول، ارگانیسمی زنده و بسیار طبیعی و زیبا در منظر شهری ایجاد می‌کند.

سئول بزرگ‌ترین کلان شهر کره است که با آسمان خراش‌های مدرن، متروهایی با فناوری پیشرفته و بیان فرهنگ پاپ کره‌ای شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

توسعه سیستم Vertiport برای UAM توسط Hyundai Elevator

مترجم: نعیمه گلی

منبع:

https://elevatorworld.com/news/daily-news/architects-cheongdoam-tower-design-chosen-in-competition/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید