نگرانی مهندسان از افزایش زمان انتظار برای آسانسور در ساختمان های مرتفع تورنتو

راب ایزل، مسئول پروژه‌های مرتفع در تورنتو از توسعه ساخت و ساز و افزایش زمان انتظار آسانسور در ساختمان های این شهر خبر داد.

زمان انتظار آسانسور در ساختمان های تورنتو

ترجمه از کابین – افزایش ساخت و ساز و ساختمان‌های مرتفع با تعداد طبقات بالا در تورنتو سبب ایجاد نگرانی برای مهندسان شده است. ناظران و مهندسان می گویند:« قانون دقیقی برای تعیین تعداد آسانسورهای مورد نیاز برای ساختمان‌های مرتفع وجود ندارد. این امر باعث نارضایتی ساکنین به دلیل کمبود تعداد آسانسور و افزایش زمان انتظار آسانسور در ساختمان های تورنتو می‌شود.»

آخرین پیشنهاد برای ساخت یک ساختمان 317 متری با 99 طبقه در خیابان بلور غربی بود که فقط یک آسانسور برای هر 161 واحد مسکونی در نظر گرفته شد. راب ایزل، افسر عملیات می‌گوید: «زمان انتظار آسانسور طبق استاندارد جهانی 45 تا 50 ثانیه است. داشتن یک آسانسور به ازای هر 160 واحد در یک برج 1280 واحدی می‌تواند به این معنی باشد که افراد باید تا 4 دقیقه برای آسانسور منتظر بمانند.»

او افزود افزایش زمان انتظار آسانسور در ساختمان های تورنتو احتمالاً در زمان‌های شلوغی و ترافیک ساختمان نیز تشدید خواهد شد. اریک میلر، رئیس موسسه تحقیقات حمل و نقل دانشگاه تورنتو، گفت: «دولت باید به موضوع حمل و نقل عمودی با دقت بیشتری نگاه کند و دستورالعمل‌هایی را برای تعیین تعداد آسانسور مورد نیاز برای پاسخگویی به تقاضا در ساختمان‌های مرتفع ارائه دهد.»

مترجم: نعیمه گلی

بیشتر بخوانید:

انتخاب طرح معمار J. Mayer H برای ساخت برج Cheongdoam در سئول

منبع:

https://elevatorworld.com/news/daily-news/planned-toronto-supertalls-spur-concerns-about-elevator-wait-times/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید