۶۲۹ آسانسور در البرز مجوز ایمنی دریافت کردند

محمد آئینی، روز دوشنبه از صدور مجوز ایمنی برای ۶۲۹ آسانسور در البرز خبر داد.

آسانسور در البرز مجوز ایمنی

محمد آئینی، روز دوشنبه از صدور مجوز ایمنی برای ۶۲۹ آسانسور در البرز خبر داد. وی گفت: به دلیل اجباری بودن مقررات استاندارد برای آسانسورهای برقی، اخذ تائیدیه ایمنی از سازمان ملی استاندارد ایران ضروری است.

آئینی بیان کرد: از میان مجوزهای صادر شده برای ۶۲۹ در استان البرز، ۳۹۷ مورد گواهی اولیه، ۲۲۷ گواهی ادواری و پنج گواهی تایید نوع آسانسور است. این آسانسورها پس از نصب و انجام بازرسی‌های لازم، تائیدیه ایمنی ادواری دریافت می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: شهرداری‌های استان البرز برای صدور پایان کار ساختمان‌ها، اطلاعات مربوط به این آسانسورها را به اداره کل استاندارد البرز ارائه کردند. پایان کارها پس از بررسی‌های فنی، تائیدیه ایمنی صادر شد.

بیشتر بخوانید:

سقوط کارگر نماکار به چاله آسانسور و مرگ وی

آئینی تاکید کرد که سازمان ملی استاندارد ایران، امکان ثبت نام مالکان ساختمان‌های مسکونی و عمومی را فراهم کرده است. این ثبت نام از طریق سامانه مدیریت بازرسی آسانسور امکان پذیر است. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی این سازمان و بخش سامانه مدیریت بازرسی آسانسور، برای انجام بازرسی‌های ادواری ثبت‌نام کنند.

مدیرکل استاندارد استان البرز افزود که شرایط ثبت نام و مدارک مورد نیاز نیز در درگاه ملی مجوزها و در بخش ایمنی آسانسور در دسترس عموم قرار دارد.

منبع: irna

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید