مرگ دختر 25 ساله بر اثر سقوط در چاله آسانسور در ایتالیا

زنی جوان در Brindisi ایتالیا بر اثر سقوط در چاله آسانسور در ایتالیا، Brindisi هنگام جابجایی او با آسانسور از طبقه سوم به طبقه همکف جان باخت.

سقوط در چاله آسانسور در ایتالیا

ترجمه از کابین – در شهر Brindisi ایتالیا زنی به نام Clelia D در اثر سقوط در چاله آسانسور جان خود را از دست داد. این زن 25 ساله قصد داشت با آسانسور از طبقه سوم ساختمان به طبقه همکف بیاید. اما هنگامی که درب آسانسور باز شد هنوز کابین به طبقه مورد نظر نرسیده بود. Clelia که قصد سوار شدن به آسانسور را داشت یک گام به جلو برداشت و از طبقه سوم سقوط کرد. او پس از برخورد به سقف کابین جان خود را از دست داد.

Giuseppe D، پدر قربانی به علت نگرانی از برنگشتن دخترش؛ با تلفن همراه او تماس گرفت. وd پس از چندین بار تماس متوجه شد که صدای زنگ تلفن دخترش از داخل چاه آسانسور می‌آید. او به خبرنگاران روزنامه ایتالیایی Corriere della Sera گفت: « من بلافاصله متوجه شدم که مشکلی پیش آمده و حادثه‌ای رخ داده است و بلافاصله زنگ خطر را به صدا درآوردم.»

جسد این زن پس از سه ساعت توسط آتش نشانان از چاه آسانسور خارج شد. هم اکنون کارشناسان در تلاش برای شناسایی علت حادثه سقوط مرگبار دختر جوان در چاله آسانسور در ایتالیا هستند. بر اساس مدارک موجود، علت حادثه نقص در سیستم درب اعلام شد؛ زیرا درب فقط زمانی باید باز شود که کابین در طبقه مربوطه باشد.

بیشتر بخوانید:

مرگ یک زن سالمند در اثر حادثه پله برقی توکیو

مترجم: نعیمه گلی

منبع:

https://aussiedlerbote.de/en/25-year-old-wants-to-get-into-elevator-and-falls-to-her-death/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید