ارائه آسانسور EOX برای ساختمان های مدرن توسط شرکت TKE

طراحی، مونتاژ و ارائه آسانسور EOX برای ساختمان های مدرن توسط شرکت TKE جهت توسعه صنعت آسانسور در آمریکای شمالی

آسانسور EOX

‌ترجمه از کابین – آسانسور EOX، سیستمی است که توسط مهندسان آلمانی شرکت TK Elevator طراحی و جهت توسعه صنعت آسانسور در آمریکای شمالی مونتاژ شده است. این سیستم آسانسور مخصوص ساختمان‌های 2 تا 10 طبقه است.

راه‌حل‌های کارآمد EOX برای ساختمان‌های شهری

آسانسور EOX دارای سیستم‌های بهره وری انرژی و اتصال دیجیتال پیشرفته است. این آسانسور نشان دهنده‌ی تعهد TKE در جهت بهبود عملیات ساختمان از طریق فناوری نوآورانه است. آسانسور EOX به طور خاص مختص پاسخگویی به خواسته‌های سازه‌های شهری مدرن هستند. این نوع آسانسورها و راه حلی قابل اعتماد و کارآمد برای ساختمان‌های کم ارتفاع تا متوسط ​​ارائه می‌دهند.

EOX با فرآیند تحویل و نصب ساده و کارآمد خود، باعث افزایش کیفیت می‌شود. طراحی این نوع آسانسور متناسب با نیازهای خاص هر ساختمان است. این آسانسورها با افزایش زمان کار و افزایش طول عمر محصول، تجربه مشتری را به میزان قابل توجهی بهبود می‌بخشند. این سیستم تا 45 درصد در مقایسه با سایر سیستم‌ها در مصرف انرژی صرفه جویی دارد.

اتصال دیجیتال از طریق ادغام با فناوری‌های پیشرو مانند Microsoft و NVIDIA  عملکرد و تعمیر و نگهداری بهینه را برای این سیستم فراهم می‌کند. این اتصال عملکرد یکپارچه و مقرون به صرفه را تضمین می‌کند.

بیشتر بخوانید:

تفاهمنامه صادراتی آسانسور بین ایران و گرجستان امضاء شد

سازگاری آسانسور EOX با محیط زیست

سیستم آسانسور EOX راه حل‌هایی را برای سازگاری با محیط زیست ارائه می‌دهد. در زمان‌هایی که میزان ترافیک کم است؛ سیستم با کاهش سرعت و شتاب، به صرفه‌جویی قابل توجه در انرژی و افزایش طول عمر ماشین‌آلات کمک می‌کند. TK Elevator همچنین تخصص بیش از 200 متخصص معتبر LEED Green Associate و BREEAM Associate Experts را برای کمک به مشتریان در دستیابی به گواهینامه‌های ساختمان سبز ارائه می‌دهد.

آسانسورهای EOX مجهز به یک صفحه نمایش مجهز است که موقعیت کابین و جهت حرکت را به همراه نمادهای خدمات ضروری ارائه می‌کند. در این سیستم آسانسور، اولویت نیازهای اساسی پروژه‌های ساختمانی مدرن است. علاوه بر این، EOX عملکرد سفر قابل اعتمادی را برای ساختمان‌ها فراهم می‌کند که کیفیت حمل و نقل و تجربه کاربر را افزایش می‌دهد.

مترجم: نعیمه گلی

منبع:

https://www.commercialsearch.com/news/eox-the-game-changing-elevator-for-modern-buildings/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید