معرفی سیستم پیش‌ بینی تعمیر و نگهداری آسانسور OTISONE

سیستم پیش بینی تعمیر و نگهداری آسانسور OTISONE، نوعی پلتفرم هوشمند است که هدف اصلی آن، تشخیص به موقع مشکلات و نقص فنی آسانسور، پیش از بروز خرابی‌های جدی است.

سیستم پیش‌ بینی تعمیر و نگهداری آسانسور OTISONE

بهار آزادی، کابین نیوز – شرکت آسانسور اوتیس با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا مانند اینترنت اشیا (IoT) و تحلیل داده، خدماتی نوین برای بهبود عملکرد آسانسورها ارائه می‌دهد. یکی از جدیدترین خدمات و تکنولوژی‌های این شرکت سیستم پیش‌ بینی تعمیر و نگهداری آسانسور OTISONE است. اوتیس با طراحی و ارائه این سیستم قصد دارد علاوه بر کاهش میزان خرابی آسانسورها، باعث بهبود تجربه مسافران نیز شود.

ارتقاء آسانسورها با اینترنت اشیاء (IoT)

ظهور اینترنت اشیاء (IoT)، باعث تحولات بزرگی در همه صنایع از جمله صنعت آسانسور است. اینترنت اشیاء (IoT) شامل شبکه‌ای گسترده از تجهیزات و دستگاه‌های متصل به هم است که ضمن برقراری ارتباط با یکدیگر، به اشتراک گذاری داده‌ها می‌پردازند. در آسانسورها نیز اینترنت اشیاء با بهره مندی از فناوری‌های پیشرفته باعث بهبود عملکرد، ایمنی و کارایی می‌شود.

آسانسوری را در نظر بگیرید که قادر به پیش بینی نیازهای تعمیر و نگهداری، بهینه سازی مصرف انرژی و ارائه به روز رسانی‌های ضروری برای سیستم‌های مدیریت ساختمان باشد. این پتانسیل تحول آفرین اینترنت اشیا برای صنعت آسانسور را در بر می گیرد.

این آسانسورها که به مجموعه ای از حسگرها مجهز هستند، به طور مداوم وضعیت عملیاتی خود را کنترل می کنند. این آسانسورهای هوشمند پیش از بروز نقص‌ها و مشکلات فنی جدی، می توانند مشکلات را قبل از بروز پیش بینی کنند و ریسک بروز خرابی‌های سنگین و حوادث جبران ناپذیر را کاهش دهند.

بیشتر بخوانید:

سیستم پیش بینی تعمیر و نگهداری آسانسور

امروزه هوش مصنوعی نقش بسیار مهمی در تمامی جوانب زندگی ما دارد. سیستم‌های پیش‌بینی‌کننده تعمیر و نگهداری آسانسور نیز بر اساس اینترنت اشیاء (IoT)، که یکی از شاخه‌های هوش مصنوعی است، طراحی شده‌اند. سیستم پیش‌ بینی تعمیر و نگهداری آسانسور OTISONE اعلان خرابی و نقص فنی آسانسور را پیش از بروز مشکلات جدی برای مشتریان ارسال می‌کند. مهمترین وظیفه این سیستم، شناسایی و گزارش مشکلات احتمالی قبل از خرابی آسانسور است.

این ویژگی سیستم‌های پیش بینی کننده تعمیر و نگهداری آسانسور باعث می‌شود تا نیاز به خدمات تعمیر آسانسور به حداقل برسد و در عین حال خطر خرابی تجهیزات آسانسور نیز تا حد زیادی کاهش می‌یابد.

زیرا طراحی سیستم پیش‌ بینی تعمیر و نگهداری آسانسور OTISONE به صورتی است که اعلان خرابی و یا نقص فنی آسانسور پیش از بروز مشکلات جدی برای مشتریان ارسال می‌شود. به این ترتیب مشتریان در زمان مناسب نسبت به تعمیر آسانسور خود اقدام می‌کنند.

پلتفرم OTISONE چیست؟

سیستم پیش‌ بینی تعمیر و نگهداری آسانسور OTISONE، نوعی پلتفرم هوشمند است که هدف اصلی آن، تشخیص به موقع مشکلات و نقص فنی آسانسور، پیش از بروز خرابی‌های جدی است. این پلتفرم توسط شرکت آسانسور اوتیس طراحی شده است.

داده‌ها و اطلاعات مورد نیاز این سیستم از طریق اتصال تجهیزات به شبکه و استفاده از تحلیل داده‌های بزرگ در فضای ابری به دست می‌آید. مهمترین مزیت این پلتفرم، خلق تجربه سفر بهتر برای مسافران است. این سیستم امکان ارائه خدمات سریع و قابل اعتماد از راه دور را فراهم می‌کند.

مشخصات سیستم پیش بینی تعمیر و نگهداری آسانسور OTISONE

سیستم پیش‌ بینی تعمیر و نگهداری آسانسور OTISONE که یکی از نوآوری‌های صنعت آسانسور است که بر اساس مشخصات و مزایای ویژه خود، از جمله محبوب‌ترین امکانات هوشمند آسانسور محسوب می‌شود. مهمترین ویژگی و مزیت این سیستم، کاهش دغدغه و نگرانی مسافران در زمان استفاده از آسانسور است. سایر مشخصات و امکانات پلتفرم OTISONE، به شرح زیر است.

  • قابلیت اتصال به اطلاعات واقعی آسانسورها از طریق پورتال انحصاری این پلتفرم
  • امکان بررسی و پیگیری وضعیت تجهیزات آسانسور توسط مشتریان
  • قابلیت ارتباط مداوم مشتریان با تیم پشتیبانی اوتیس
  • بهینه سازی برنامه‌های تعمیر و نگهداری آسانسور از طریق تحلیل داده‌ها و الگوریتم‌های پیش بینی
  • کاهش زمان خرابی آسانسور
  • افزایش زمان بهره وری آسانسور
  • کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری
  • اطلاع رسانی به مشتریان پیش از انجام تعمیرات آسانسور
  • امکان پیش‌بینی و برنامه‌ریزی دقیق برای تعمیرات آینده با استفاده از پلتفرم OTISONE
  • شناسایی روش‌ها و اقدامات خاص پیشگیرانه برای جلوگیری از خرابی‌های احتمالی بر اساس اطلاعات و داده‌های جمع آوری شده از 300000 واحد متصل به این پلتفرم

کلام پایانی

مجموعه اوتیس تابحال خدمات متنوعی در زمینه آسانسور ارائه داده است؛ اما سیستم پیش‌ بینی تعمیر و نگهداری آسانسور OTISONE، نوعی پلتفرم منحصربفرد بر مبنای هوش مصنوعی است. این پلتفرم توانسته است با ارائه امکانات ویژه، تجربه‌های متفاوتی را برای مشتریان فراهم کند. مهمترین مزیت پلتفرم OTISONE، بهبود علمکرد و کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری آسانسور است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید