خرابی آسانسور آپارتمان Snow Block پس از گذشت یک ماه

جزئیات خرابی ادامه دار آسانسور آپارتمان Snow Block پس از گذشت یک ماه

خرابی آسانسور آپارتمان Snow Block

ترجمه از کابین – طبق گزارشات موجود درباره خرابی آسانسور در آپارتمان Snow Block حدود یک ماه است که این وضعیت ادامه دارد. Elizabeth Bridgewater، عضو هئیت مدیره آپارتمان های Snow Block عصر پنجشنبه در ایمیلی جزئیات خرابی این آسانسور را شرح داد.

وی گفت: «سیم بکسل های آسانسور در Snow Block باید توسط شرکت نصاب آسانسورها به طور کامل تعویض شوند. دیگر قطعات سفارش داده شده نیز ظرف چند روز آینده به دست ما می‌رسد و عملیات تعمیر و بازسازی آسانسور آغاز خواهد شد.»

بیشتر بخوانید:

او گفت: «در این مدت خرابی آسانسور ساختمان، ساکنانی که مشکلات حرکتی داشتند را به یک اتاق در طبقه همکف یکی از هتل های سطح شهر منتقل کردیم. که مشکلی برای انجام کارهای روزانه خود نداشته باشند.»

با اینکه حدود یک ماه از خرابی آسانسور می گذرد اما ساکنین این آپارتمان همچنان باید منتظر تعمیر و راه اندازی مجدد آسانسور باشند. برخی از مسئولین می گویند:« ما به دنبال راه حل هایی هستیم که بتوانیم هرچه سریعتر این مشکل را برطرف کنیم.»

مترجم: نعیمه گلی

منبع:

https://www.reformer.com/local-news/elevator-at-snow-block-apartments-down-for-prolonged-period/article_dcd36bb6-4a92-11ef-a780-d31c6a1da7f7.html

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید