سیستم جدید آسانسور هیتاچی برنده جایزه Red Dot Award Design 2024

سیستم جدید آسانسور هیتاچی برنده جایزه بین المللی طراحی Red Dot Award Design 2024 شد.

سیستم جدید آسانسور هیتاچی

ترجمه از کابین – در تاریخ 29 مه 2024 سیستم جدید آسانسور هیتاچی برنده جایزه بین المللی طراحی Red Dot Award Design 2024 شد. طبق اعلام شرکت آسانسور هیتاچی، این سیستم جدید، آسانسور استاندارد Urban Ace HF Plus نام دارد. این آسانسور همچنین برنده جایزه طراحی خوب در اکتبر 2023 شده بود که توسط موسسه توسعه طراحی ژاپن سازماندهی شده بود و این دومین جایزه متوالی این سیستم آسانسور در یک سال گذشته است.

بیشتر بخوانید:

۵ مورد از نکات نگهداری آسانسور در تابستان

ویژگی های آسانسور استاندارد هیتاچی، Urban Ace HF Plus

آسانسور استاندارد Urban Ace HF Plus در آوریل 2023 راه اندازی شد. این آسانسور تحت نظارت نائوتو فوکاساوا، طراح محصول مشهور جهان و نماینده NAOTO FUKASAWA DESIGN LTD است.

این یک سری جدید از آسانسور استاندارد Urban Ace HF است که در سال 2021 منتشر شد که نشان دهنده‌ی توسعه محصولات و خدمات آسانسورها و پله برقی های هیتاچی است. سیستم جدید آسانسور هیتاچی مجهز به جدیدترین راه حل‌های دیجیتال است. برخی از این راه حل‌ها شامل سیستم  V2X است. سیستم  V2X امکان استفاده از آسانسور را در هنگام قطع برق می‎‌دهد.

در این سیستم امکانات ویژه‌ای برای حرکت آسانسور حتی در هنگام قطع برق نیز وجود دارد. برخی از این امکانات شامل منبع تغذیه و خدمات امنیتی ویژه‌ای هستند. این تجهیزات امکان ورود از ورودی آپارتمان به طبقه مسکونی را با تشخیص چهره به عنوان کلید درب می‌دهد.

علاوه بر این، در مقایسه با آسانسور استاندارد سابق، حداکثر ارتفاع بالابر 40 متر به 100 متر افزایش یافته و حداکثر ظرفیت از 750 کیلوگرم به 1750 کیلوگرم افزایش یافته است.

مترجم: نعیمه گلی

منبع:

https://www.hitachi.com/New/cnews/month/2024/05/240529b.html

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید