آغاز ثبت‌ نام داوطلبین هیأت مدیره و بازرسی اتحادیه صنف آسانسور و پله برقی تهران

آگهی فراخوان داوطلبین عضویت در هیات مدیره اتحادیه آسانسور، پله برقی و خدمات وابسته

ثبت‌ نام هیأت مدیره اتحادیه آسانسور تهران

به اطلاع کلیه اعضای محترم اتحادیه صنف آسانسور، پله برقی و خدمات وابسته استان تهران می‌رسد که ثبت‌ نام داوطلبین عضویت در هیأت مدیره و بازرسی این اتحادیه آغاز شد. تاریخ ثبت نام داوطلبین عضویت در هیأت مدیره و بازرسی اتحادیه آسانسور از ۵ شهریور ۱۴۰۳ لغایت ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ است.

این فرصت به اعضا امکان می‌دهد تا با ثبت‌نام در انتخابات، در شکل‌دهی به سیاست‌ها و راهبردهای آینده صنف سهیم باشند. شرکت در انتخابات می‌تواند نقشی مؤثر در تعیین مسیرهای آینده این صنف داشته باشد.

هیأت اجرایی برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی اعلام کرده است که تمامی علاقه‌مندان می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند. ثبت‌نام در بازه زمانی تعیین‌شده از ۵ تا ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ انجام می‌شود. دسترسی به این اطلاعیه از طریق مراجعه اعضا به سایت اتحادیه و لینک تصویری امکان پذیر است. جزئیات بیشتر درباره شرایط و نحوه ثبت‌نام در این اطلاعیه نیز در سایت قرار دارد.

انتخابات هیأت مدیره و بازرسی این اتحادیه، نقش حیاتی در تعیین رویکردها و خط مشی‌های آینده صنف آسانسور و پله برقی دارد و از اهمیت ویژه‌ای برای اعضای این صنف برخوردار است. از این رو، شرکت در این انتخابات و بهره‌گیری از فرصت حضور در هیأت مدیره یا بازرسی، می‌تواند گام مهمی در جهت پیشبرد اهداف جمعی و تقویت انسجام صنفی باشد.

تصویر مرتبط با اطلاعیه ثبت‌ نام هیأت مدیره اتحادیه آسانسور تهران را می‌توانید از طریق تصویر زیر مشاهده نمایید. اعضای محترم اتحادیه نیز می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه اتحادیه تماس حاصل کنند.

منبع:

کانال رسمی اتحادیه کشوری آسانسور، پله برقی و خدمات وابسته

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید