حبس کودکان در آسانسوری در کوالالامپور به مدت ۹ ساعت

خرابی و نقص فنی، منجر به حبس کودکان در آسانسوری در کوالالامپور به مدت 9 ساعت شد.

حبس کودکان در آسانسوری در کوالالامپور

ترجمه از کابین – به گزارش کابین نیوز به نقل از خبرگزاری Utusan Malaysia، خرابی و نقص فنی منجر به حبس کودکان در آسانسوری در کوالالامپور شد. این دو بچه ۱۰ و ۱۱ ساله دیروز به مدت ۹ ساعت در آسانسور گیر افتادند.

بر اساس تحقیقات انجام شده یکی از بستگان کودک ۱۰ ساله درباره جزئیات حادثه صحبت کرد. وی گفت: خواهرزاده من ساعت ۲ بعد از ظهر برای خرید نان و ملاقات با یکی از دوستانش از منزل خارج شد. اما وقتی چندین ساعت از او خبری نشد ما به جستجوی مناطق اطراف منزل مشغول شدیم. ساعت حدود ۱۰ شب بود ولی هنوز هم خبری از خواهرزاده‌ام نبود.

بیشتر بخوانید:

قطعی برق در اصفهان ۱۹۴ نفر را در آسانسور محبوس کرد

پس از گذشت چندین ساعت از حبس کودکان در آسانسوری در کوالالامپور بالاخره در حوالی ساعت ۱ بامداد کودکان سالم از آسانسور خارج شدند. آن‌ها می‌گویند زمانی که آسانسور گیر کرد اقدام به فشردن زنگ خطر کردند. اما متاسفانه زنگ خراب بود و همین امر سبب شد تا کسی از وجود آن‌ها در آسانسور مطلع نشود.

کودکان در حالی که بسیار گرسنه و خسته بودند از آسانسور خارج شدند. طبق گزارشات کسی برای کمک به آن‌ها نرفته بود و به طور شانسی آسانسور مجدد شروع به کار می‌کند و درب‌ها باز می‌شود و کودکان می‌توانند از آن خارج شوند.

پلیس پس از انجام تحقیقات گفت: «بسیار خوشحالیم که هر دو کودک سالم هستند و ما به انجام تحقیقات برای یافتن علت خرابی و نقص فنی آسانسور ادامه می‌دهیم.»

مترجم: نعیمه گلی

منبع:

https://www.malaymail.com/news/malaysia/2024/08/20/missing-kids-in-kl-found-safe-after-nine-hour-ordeal-trapped-in-elevator/147589

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید