ارائه 69 پله برقی توسط شرکت KONE برای هشت ایستگاه خط جدید مترو S2

ارائه 69 پله برقی توسط شرکت KONE برای هشت ایستگاه خط جدید مترو S2

خط جدید مترو S2

ترجمه از کابین – شرکت KONE، یک رهبر جهانی در صنعت آسانسور و پله برقی است. KONE اخیرا برنده سفارش ارائه مجموعه‌ای از راه حل‌های حمل و نقل عمودی شد. این راه حل‌ها نقش موثری در رفت و آمد آسان‌تر مردم برای خط جدید مترو S2 در راه آهن شهر نانجینگ در شرق چین دارند. این سفارش شامل تحویل 69 پله برقی KONE TransitMaster 140 در هشت ایستگاه است.

انتظار می‌رود خط جدید مترو S2 در سال 2025 تکمیل و راه‌اندازی شود و طبق پیش‌بینی‌ها خط جدید مترو S2 نقشی کلیدی در ایجاد یکپارچگی منطقه‌ای بین مرکز استان جیانگ سو، نانجینگ، و شهر ماآنشان در استان همسایه ایفا خواهد کرد. خط جدید مترو با اتصال دو استان مختلف، علاوه بر اتوبوس‌های شهری که در حال حاضر به شهرها و شهرهای مختلف در طول مسیر خدمات رسانی می‌کنند، روابط بین‌مرزی قوی‌تری را تقویت می‌کند.

جو بائو، معاون اجرایی KONE می‌گوید:« شرکت KONE به مشارکت در یک پروژه زیرساختی برجسته که اهمیت استراتژیک برای منطقه شهری نانجینگ و استان همسایه آنهویی دارد، افتخار می‌کند.

هدف اصلی طراحی فناوری ما، انجام سخت‌ترین سناریوهای حمل‌ونقل عمومی است، به همین دلیل پله‌های برقی ما به طور خاص برای محیط‌های متنوع در خط جدید مترو S2 مناسب هستند.

شرکت ساخت مترو نانجینگ توسعه‌دهنده این خط مترو است و JSTI GROUP معماری آن را طراحی کرده است.

بیشتر بخوانید:

خرابی آسانسور ایستگاه قطار گرینویچ سبب بروز نارضایتی مسافران شد

مترجم: نعیمه گلی

منبع:

https://www.kone.com/en/news-and-insights/releases/kone-to-equip-eight-stations-along-the-new-line-s2-of-nanjing-metro-in-east-china-2024-07-30.aspx

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید