سقوط و مصدومیت کارگر در چاهک آسانسور در رشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت از سقوط کارگر در چاهک یک آسانسور در رشت و مصدومیت وی خبر داد.

سقوط کارگر در چاهک آسانسور

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت از سقوط کارگر ۳۳ ساله در چاهک یک آسانسور و مصدومیت وی خبر داد. وی گفت: مصدومیت این کارگر از ناحیه دست، پا، صورت و لگن است. نیروهایی امدادی، پس از انتقال مصدوم به منطقه‌ای امن، وی را به عوامل اورژانس تحویل دادند.

شهرام مومنی افزود: روز اول شهریور ماه، شهروندان از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، این حادثه را گزارش دادند. مومنی اظهار کرد: سه خودروی عملیاتی به همراه ۱۱ آتش نشان و افسر ارشد بلافاصله پس از دریافت این گزارش، کوچه آهکی اعزام شدند. این حادثه در بلوار امام رشت رخ داد.

وی افزود: مامورین آتش امدادگران آتش‌نشانی به محض حضور در صحنه حادثه، با کارگر مصدوم ۳۳ ساله مواجه شدند. این کارگر که در حال تمیزکاری، گچکاری و سیمان طبقات بود در حین کار از طبقه اول به چاهک آسانسور سقوط کرد.

بیشتر بخوانید:

Otis برنده 3 جایزه طراحی Red Dot شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت گفت: با توجه به ایمن‌سازی محل حادثه، مصدوم که از ناحیه دست، پا، صورت و لگن دچار آسیب شده بود به منطقه امن انتقال و برای اعزام به بیمارستان به عوامل اورژانس سپرده شد.

مومنی به شهروندان توصیه کرد: با توجه به احتمال همیشگی سقوط در چاهک‌های آسانسور که موجبات آسیب و حتی مرگ افراد را فراهم داشته؛ قبل از نصب آسانسورها دهانه و درگاه‌های ورودی چاه آسانسور در تمام طبقات به شکلی کاملا ایمن مسدود شود تا که این پرتگاه خطرناک برای تمامی افرادی که در ساختمان‌های در حال احداث تردد دارند ایمن‌سازی شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید