ادامه قطعی برق کاشان؛ ۱۷ مورد حبس در آسانسور

قطعی برق مداوم و بدون اطلاع در کاشان از هفته گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

ادامه قطعی برق کاشان

قطعی برق مداوم و بدون اطلاع در کاشان از هفته گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

به گزارش کابین نیوز به نقل از «اهل کاشانم»، شب گذشته برق مناطق مسکن مهر، فین و قمصر قطع شد. طبق اعلام اداره برق شهرستان کاشان این قطعی‌ها بدون اطلاع این اداره و از سوی وزارت نیرو انجام می‌شود.

این قطعی‌های بی‌برنامه منجر به خسارت دیدن وسایل الکترونیکی و برقی منازل، آسیب به اصناف و زیان واحدهای نانوایی و مواد غذایی می‌شود.

بنابر اظهارات روح‌الله فدایی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی کاشان، قطعی برق در دو هفته اخیر منجر به ۱۷ مورد حبس افراد در آسانسور و سه مورد حادثه برای بالابرهای چاه شد. در این حوادث، مقنی‌ها در اعماق چاه محبوس شدند اما با تلاش نیروهای این سازمان نجات یافتند.

بیشتر بخوانید:

سقوط و مصدومیت کارگر در چاهک آسانسور در رشت

علاوه بر این، قطعی‌های مکرر برق در روستاهای کاشان در هفته‌های اخیر، باعث نارضایتی مردم می‌شود. بر اساس گزارش‌های ارسالی برخی از مخاطبان «اهل کاشانم» در اکثر روزهای دو هفته گذشته، قطعی برق در برخی روستاها تا ۴ ساعت طول کشید.

منصور شیشه‌فروش، مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان، نیز در این باره گفت: ادامه قطعی برق کاشان خارج از برنامه که توسط وزارت نیرو انجام می‌شود، همچنان ادامه دارد. این وضعیت در بخش‌های مصرف خانگی، موجب خسارت و اختلال در امور روزمره شده و آرامش مشترکین را مختل کرده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید