حضور شرکت KONE در کنفرانس بین المللی CTBUH 2024 در سپتامبر 2024

حضور شرکت KONE در کنفرانس بین المللی CTBUH 2024 در سپتامبر 2024

شرکت KONE در کنفرانس بین المللی CTBUH 2024

ترجمه از کابین – شرکت KONE امسال هم در کنفرانس بین المللی CTBUH 2024 شرکت می‌کند تا به نحوه‌ی فعالیت و ارائه خدمات خود به مشتریانش را به همگان نشان دهد. این کنفرانس در لندن و پاریس برگزار می‌شود. موضوع اصلی این کنفرانس، تمرکز بر هوشمندسازی شهرهااست.

در این کنفرانس همچنین موضوع تراکم جمعیت مطرح است. زیرا این موضوع تاثیر فراوانی بر ساخت و سازهای جدید و بازسازی و انطباق ساختمان‌های موجود با فناوری‌های روز دنیا دارد.

شرکت KONE از تمامی علاقمندان دعوت می‌کند تا در این کنفرانس شرکت کنند. این رویداد فرصتی است برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شهرنشینی، ساخت‌وسازهای جدید و تغییر کاربری ساختمان‌های موجود است. همچنین، تاثیر صنعت آسانسور در هوشمندسازی ساختمان‌ها و کاهش تهدیدات زیست محیطی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نصب آسانسور و پله برقی در برج 428 متری Hainan Center توسط KONE

شرکت KONE در کنفرانس بین المللی CTBUH 2024، فرصتی بی‌نظیر برای ارائه جدیدترین فناوری‌ها و راه‌حل‌های خود در حوزه هوشمندسازی ساختمان‌ها و شهرها خواهد داشت. این کنفرانس که در سپتامبر 2024 در لندن و پاریس برگزار می‌شود، به موضوعاتی همچون شهرنشینی، تراکم جمعیت و تاثیر آن بر معماری و ساخت‌وسازهای مدرن می‌پردازد.

KONE قصد دارد تا با معرفی نوآوری‌های خود در زمینه آسانسورهای هوشمند، نقش خود را در کاهش تهدیدات زیست محیطی و بهبود کیفیت زندگی شهری به نمایش بگذارد. این کنفرانس فرصتی است تا KONE ارتباط نزدیکی با متخصصان و علاقمندان این حوزه برقرار کند و به تبادل اطلاعات بپردازد.

مترجم: نعیمه گلی

برای ثبت نام و شرکت در کنفرانس از طریق لینک زیر اقدام کنید:

https://ctbuhconference.com/register/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید