کاهش ۵۱ درصدی انتشار گازهای گلخانه‌ ای توسط هیوندای

شرکت آسانسور هیوندای توانسته است در مقایسه با سال گذشته، انتشار گازهای گلخانه‌ای را حدود ۵۱ درصد کاهش دهد.

کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ ای توسط هیوندای

ترجمه از کابین – کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ ای توسط هیوندای، یکی از اهداف مهم و در حال تحقق این شرکت است. در راستای این هدف، شرکت آسانسور هیوندای توانسته است در مقایسه با سال گذشته، انتشار گازهای گلخانه‌ای را حدود ۵۱ درصد کاهش دهد.

هنگامی که Hyundai Elevator دفتر مرکزی خود را به پردیس هوشمند Chungju در سال ۲۰۲۲ منتقل کرد، اعلام کرد که یک تأسیسات تولید برق از انرژی خورشیدی با تولید سالانه ۶ مگاوات نصب می‌کند. هدف این شرکت، کاهش ۴۲ درصدی انتشار گازهای گلخانه‌ای تا سال ۲۰۳۰ است.

اکنون، پس از گذشت دو سال، ۹ درصد بیشتر از هدف اولیه خود در کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای توسط هیوندای موفق بوده است. هیوندای آسانسور قصد دارد تا سال ۲۰۴۰ انتشار گازهای گلخانه‌ای را ۷۱ درصد کاهش دهد و تا سال ۲۰۵۰، ۱۰۰ درصد مصرف برق شرکت را با انرژی‌های تجدیدپذیر جایگزین کند.

در ادامه می‌توانید سایر اخبار مربوط به شرکت آسانسور هیوندای را نیز مطالعه کنید:

این شرکت تأسیسات تولید برق خورشیدی خود را به پارکینگ‌ها و سایبان‌ها گسترش داد و تولید سالانه خود را از ۶ مگاوات به ۷.۴ مگاوات افزایش داد. این برق برای تأمین نیاز ۲۵۴۳ خانوار چهار نفره در یک سال کافی است. همچنین، سالانه کمپین‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی را برگزار می‌کند و خودروهای کارکنان خود را به خودروهای دوستدار محیط‌زیست تبدیل کرده است.

Cho Jae-cheon، مدیرعامل شرکت گفت: «خوشحالم که تلاش‌های صرفه‌جویی انرژی این شرکت و کارکنانش منجر به کاهش ۵۱ درصدی گازهای گلخانه‌ای شده است.»

مترجم: نعیمه گلی

برای مطالعه متن زبان اصلی این خبر می‌توانید به وب سایت hyundaielevator مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید