دریافت گواهینامه ISO 37301 توسط هیوندای آسانسور برای چهارمین سال متوالی

شرکت آسانسور هیوندای، گواهینامه ISO 37301 را برای چهارمین سال متوالی دریافت کرد.

دریافت گواهینامه ISO 37301 توسط هیوندای

ترجمه از کابین – Hyundai Elevator گواهینامه ISO37301 را که یک استاندارد بین‌المللی برای سیستم‌های مدیریت است، برای چهار سال متوالی دریافت کرد. دریافت گواهینامه ISO 37301 توسط هیوندای که توسط سازمان بین‌المللی استاندارد (ISO) در مارس 2021 تنظیم شده است، شرکت‌ها را بر اساس خط مشی‌های جهانی و سیستم مقابله با ریسک‌های موجود ارزیابی می‌کند.

گواهینامه ISO 37301 برای ارزیابی شرکت بسیار مهم است، زیرا شامل موضوعات مدیریت متنوعی از جمله مبارزه با فساد، تجارت منصفانه، اطلاعات شخصی و حسابداری داخلی است.

شرکت آسانسور هیوندای به دلیل دریافت نمره بالا، برای چهارمین سال متوالی موفق به دریافت گواهینامه ISO 37301 توسط هیوندای شد. این شرکت یک استراتژی واکنش به تغییرات آب و هوا را مطابق با استانداردهای بین‌المللی ایجاد کرد و اهداف خاصی از جمله کاهش گازهای گلخانه‌ای را تعیین و به طور پیوسته اجرا کرد.

برای مطالعه سایر اخبار مرتبط به شرکت آسانسور هیوندای می‌توانید به لینک‌های زیر مراجعه کنید:

هیوندای آسانسور به عنوان اولین شرکت تولید ماشین‌آلات داخلی که در سال 2021 دریافت گواهینامه ISO 37301 توسط هیوندای را تجربه کرد، مدیریت انطباق را به عنوان یکی از ارزش‌های اصلی خود به طور فعال اعمال می‌کند. این شرکت قوانین و مقررات مربوطه مانند قانون تجارت منصفانه و معاملات منصفانه را به طور مرتب به کارکنان خود آموزش می‌دهد.

Hyundai Elevator در زمینه‌هایی غیر از ISO37301 گواهینامه دریافت کرده است و جایگاه خود را به عنوان یک شرکت پیشرو جهانی تثبیت می‌کند. این شرکت در سال 1997 گواهینامه ISO14001 (سیستم‌های مدیریت زیست‌محیطی) و در سال 2020 گواهینامه ISO45001 (بهداشت و ایمنی شغلی) را دریافت کرده است.

مدیرعامل هیوندای آسانسور گفت: «راه‌اندازی فرهنگ مدیریت پایدار برای تبدیل شدن به یک شرکت پیشرو جهانی با پیروی از استانداردهای بین‌المللی آغاز می‌شود. ما به عنوان پیشرو در این صنعت، فعالیت‌های مختلفی را برای بهبود ارزش شرکت از جمله گسترش سیاست‌های بازگشت سهامداران و در عین حال ایجاد فرهنگ رقابتی منصفانه و شفاف انجام خواهیم داد.»

مترجم: نعیمه گلی

منبع:

https://www.hyundaielevator.co.kr/en/company/promotion/news?id=1377&keyword=&p=1&total=126&isSearch=false

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید