صدور ۳۲ گواهینامه استاندارد آسانسور در کیش برای هتل‌ها

رئیس اداره استاندارد و نظارت غذا و دارو سازمان منطقه آزاد کیش از صدور ۳۲ گواهینامه استاندارد آسانسور در کیش برای هتل‌ها خبر داد.

گواهینامه استاندارد آسانسور در کیش

رئیس اداره استاندارد و نظارت غذا و دارو سازمان منطقه آزاد کیش خبر صدور ۳۲ گواهینامه استاندارد آسانسور در کیش برای ۹۰ درصد هتل‌های دارای آسانسور را اعلام کرد.

وی گفت: این آسانسورها، پس از اصلاح معایب، گواهینامه استاندارد آسانسور در کیش را دریافت کرده‌اند.

به گزارش کابین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، موسی حیدری در نشست خبری خود به مناسبت هفته استاندارد درمورد این موضوع صحبت کرد.

حیدری گفت: از ۵۲ هتل فعال در کیش، ۳۶ هتل دارای آسانسور هستند که با همکاری معاونت گردشگری و پس از انجام اصلاحات لازم، موفق به اخذ گواهینامه استاندارد آسانسور در کیش شدند.

بیشتر بخوانید:

صدور ۱۶۴ فقره گواهی تأییدیه آسانسور در ایلام

وی افزود: هتل‌ها برای تمدید گواهینامه بهره‌برداری، ملزم به دریافت گواهینامه استاندارد آسانسور در کیش هستند. در این راستا، بازرسی‌های دوره‌ای توسط کارشناسان انجام می‌شود تا مشکلات احتمالی برطرف گردد. سایر مراکز اقامتی نیز پس از رفع معایب، این گواهینامه را دریافت خواهند کرد.

حیدری همچنین تأکید کرد که عدم رعایت استانداردهای آسانسور، می‌تواند منجر به حوادث خطرناک شود و تمامی مسئولیت‌های قانونی بر عهده سازندگان و مالکان هتل‌ها است.

وی با اشاره به فعالیت ۱۸ شرکت نصب و نگهداری آسانسور و ۳ شرکت بازرسی، گفت: گواهینامه استاندارد آسانسور در کیش به‌صورت یک ساله صادر می‌شود و هتل‌ها باید سالانه نسبت به سرویس و نگهداری پیشگیرانه اقدام کنند.

در پایان، رئیس اداره استاندارد و نظارت غذا و دارو کیش به همکاری‌های این سازمان با مدیریت فنی معاونت عمرانی منطقه آزاد کیش اشاره کرد و افزود: مصالح ساختمانی وارداتی به جزیره تحت نظارت دقیق این اداره و سایر حوزه‌های مرتبط قرار دارد تا از تطابق آن‌ها با استانداردهای لازم اطمینان حاصل شود.

منبع:

news.kish.ir

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید