بازگشایی ایستگاه مرکزی SkyTrain در کانادا

به گزارش کابین نیوز، روند بازگشایی ایستگاه مرکزی SkyTrain در در شهر برنت‌وود در ونکوور کانادا با یک ورودی جنوبی مجهز به آسانسور جدید آغاز شد.

بازگشایی ایستگاه مرکزی SkyTrain در کانادا

ترجمه از کابین – به گزارش کابین نیوز به نقل از Daily Hive، روند بازگشایی ایستگاه مرکزی SkyTrain در کانادا آغاز شد. این ایستگاه در شهر برنت‌وود در ونکوور، کانادا، با یک ورودی جنوبی مجهز به آسانسور جدید قرار دارد. اکنون تمرکز مسئولان بر روی ارتقاء سیستم حمل و نقل عمودی (VT) است که برای دستیابی به این امر دو پله برقی جدید در ورودی جنوبی ایستگاه قرار دارد.

پس از اتمام بازگشایی ایستگاه مرکزی SkyTrain در درب جنوبی، پروژه جدید در درب ورودی در قسمت شمالی ایستگاه آغاز شده است. پیش بینی می‌شود بازسازی ورودی شمالی و همچنین نصب دو پله برقی جدید در تابستان به پایان برسد. بودجه این پروژه که مبلغی حدود 32.6 میلیون دلار کانادا (24.4 میلیون دلار آمریکا) است توسط دولت فدرال و اپراتور SkyTrain TransLink تامین می‌شود.

سال آغاز این پروژه از سال 2022 است. بهبود این پروژه شامل ایجاد محفظه های شیشه ای جهت محافظت بهتر در برابر آب و هوا و نصب نمایشگرهای دیجیتال طلاعات و افزایش روشنایی است.

مترجم: نعیمه گلی

بیشتر بخوانید:

نجات کارگر ساختمانی پس از سقوط در چاه آسانسور

منبع: elevatorworld

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید