برگزاری کنفرانس سالانه انجمن ELA در استانبول و تمدید حضور اعضای هیئت مدیره انجمن

انجمن بالابر اروپا (ELA) طی مجمع عمومی خود در کنفرانس سالانه انجمن ELA ترکیه مجددا حضور تمامی اعضای هیئت مدیره را تمدید کرد.

کنفرانس سالانه انجمن ELA در استانبول

ترجمه از کابین – انجمن بالابر اروپا (ELA) طی مجمع عمومی خود در کنفرانس سالانه انجمن ELA ترکیه مجددا حضور تمامی اعضای هیئت مدیره را تمدید کرد. این کنفرانس تاریخ 16-17 می برگزار شد.

در کنفرانس سالانه انجمن ELA طبق معمول، فعالان بین المللی و سخنرانان برجسته، نمایندگان مؤسسات اروپایی، مدرسان دانشگاه و کارشناسان صنعت حضور داشتند. در اولین جلسه هیئت مدیره، 2 نفر به عنوان رئیس هیئت مدیره و نایب رئیس انتخاب شدند.

این افراد به ترتیب ویم کوستر از هلند به عنوان رئیس هیئت مدیره و لارس گوستافسون از سوئد به عنوان نایب رئیس هستند. مدت زمان فعالیت این اعضا یک دوره سه ساله (2024-2027) است. علاوه بر 2 عضو مذکور، 15 عضو دیگر نیز برای دیگر سمت‌های مربوط به بخش هیئت مدیره انتخاب شدند.

اسامی این افراد شامل مدیره شامل آنجلو فوماگالی از ایتالیا، رنه هرمان از سوئیس، آخیم هوتر از آلمان، جورج جکسون از بریتانیا، آپوستولوس کالیواس از یونان، آری کتونن از فنلاند، بیورن کول مورگن از آلمان است. کریستوف مورئو از فرانسه، آنتونیو پرز از اسپانیا، اولیویه روویر از فرانسه، ساواشال ساین از ترکیه، گرهارد آلفرد شیفنر از آلمان، کریس شوکارت از بلژیک، روبرت وویچیک از لهستان و روبرتو زاپا از ایتالیا نیز به عنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید:

تمدید اعتبار مجوزهای الکترونیکی منقضی شده

مترجم: نعیمه گلی

منبع:

https://elevatorworld.com/news/daily-news/ela-renews-board-members-during-annual-conference-in-istanbul/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید