گفتگوی کابین نیوز با مدیرعامل شرکت مهدیس آسانبر+ویدیو

شرکت آسانسور و پله برقی مهديس آسانبر در زمینه فروش، طراحی و اجرای انواع آسانسور و پله برقی پایه گذاری شده است.

ویدیوی گفتگوی کابین نیوز با مدیرعامل شرکت مهدیس آسانبر را در ادامه مشاهده فرمایید :

 

شرکت آسانسور و پله برقی مهديس آسانبر بر اساس دانش مهندسی و تجربیات مجموعه هیات مدیره و مدیران خود  در زمینه فروش، طراحی و اجرای انواع آسانسور و پله برقی پایه گذاری شده است. این شرکت از بدو تأسیس در سال 1384 عضو سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ايران گردیده و موفق به اخذ پروانه بهره برداری در زمینه تولید پله برقی و همچنینن  طراحی و مونتاژ آسانسور از وزارت صنایع می باشد.

مهديس آسانبر طراحی، فروش و اجرای محصولات خود شامل آسانسور، پله برقی، پیاده روی متحرک را بر مبنای کیفیت، ایمنی، زیبایی، آسایش و اطمینان قرارداده است

اصلی ترین هدف شرکت به عنوان یک شرکت قابل اعتماد در کنار مشتریان خود آن است که با سرعت و دقت نسبت به تأمین نظرات ایشان از جنبه های کیفی و اقتصادی قبل و بعد از فروش اقدام نماید

شرکت کوشیده است تا با بهره گیری از تکنولوژی مدرن و دانش مهندسی ، محصولاتی با بالاترین سطح کیفی و متناسب با خواسته های مشتریان ارائه نماید.

شرکت مهندسی مهدیس آسانبر با سرمایه گذاری مشترک شریک تجاری خود تحت برند DELSO اقدام به تولید انواع پیاده رو و پله برقی با تکنولوژی آلمانی در ایران نموده است.

شرکت مهدیس آسانبر نماينده انحصاري کمپاني metron آلمان در ايران بوده و توانايی ارائه آسانسور کاملا وارداتی  (Full Package) را جهت ساختمانهای خاص دارا می باشد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر