قطعی برق در اصفهان ۱۹۴ نفر را در آسانسور محبوس کرد

در پی قطعی ناگهانی و خارج از برنامه برق در اصفهان، ۱۹۴ نفر در آسانسورها محبوس شدند.

قطعی برق اصفهان

در پی قطعی ناگهانی و خارج از برنامه برق در اصفهان، ۱۹۴ نفر در آسانسورها محبوس شدند. منصور شیشه‌فروش، مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان، اعلام کرد که این قطعی برق بدون اطلاع قبلی بوده است. وی گفت: این قطعی در هفته گذشته باعث مشکلات و خسارات جدی به بخش‌های خانگی و تجاری استان شد.

شیشه‌فروش افزود: ۱۴۵ مورد حادثه محبوس شدن در آسانسور به‌دلیل اختلال در برق رسانی در شهر اصفهان طی یک هفته اخیر رخ داد. مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد که این قطعی برق ناگهانی مشکلات بسیاری ایجاد کرده است. این مشکلات شامل ایجاد اختلالات ترافیکی در چهارراه‌ها، آسیب‌های جدی به وسایل الکترونیکی، واحدهای تجاری، کشاورزان و شهرک‌های صنعتی نیز شد.

بیشتر بخوانید:

اختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال برای آسانسورهای مسکن ملی خراسان‌ شمالی

وی تأکید کرد که برای جلوگیری از تکرار این حوادث، لازم است شرکت توانیر و وزارت نیرو با یکدیگر همکاری کنند. همچنین لازم است زمان قطعی برق از قبل به مشترکین اعلام شود. وی همچنین خاطرنشان کرد که به تمامی نهادهای اجرایی دستور داده شده است تا مصرف برق خود را در ساعات اداری و غیراداری به میزان قابل‌توجهی کاهش دهند.

شیشه‌فروش افزود: به کارگیری دیزل ژنراتور در ساعات اوج مصرف و اجرای روش‌های پیشگیری از هدررفت انرژی، از جمله تعویض لامپ‌های کم‌مصرف و نصب درزگیر و عایق در اداره‌ها و منازل، از اقدامات ضروری برای مقابله با مشکلات ناشی از قطع شدن برق در اصفهان است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید