Otis برنده 3 جایزه طراحی Red Dot شد

شرکت Otis برنده 3 جایزه طراحی Red Dot شد.

جایزه طراحی Red Dot

ترجمه از کابین – شرکت Otis برنده 3 جایزه طراحی Red Dot شد. فناوری‌های جدید شرکت Otis شامل کابین آسانسور جهت بهبود تجربه مسافران طراحی شدند. این فناوری‌ها به دکمه‌هایی مجهز هستند که خاصیت بزرگ‌نمایی شماره طبقه دارند. به این ترتیب افراد دارای نقص بینایی به راحتی می‌توانند از آسانسور استفاده کنند و سفری ایمن داشته باشند.

کابین هوشمند Otis

مفهوم آسانسور فوق مدرن Otis Smart Cab نشان دهنده دیدگاه مهندسان Otis برای ارائه فناوری پیشرفته، سرعت، راحتی و ایمنی برای مسافران است. ویژگی‌های تعاملی آن شامل دستیار آسانسور دیجیتالی است که با مسافران ارتباط برقرار می‌کند و یک صفحه‌ نمایش منحصربه‌فرد که ورود آسانسور، ظرفیت مسافر و وضعیت عملیاتی را به اشتراک می‌گذارد.
جایزه طراحی Red Dot به کابین هوشمند آسانسور توسعه یافته در چین تعلق گرفت.

برخی از ویژگی های کابین هوشمند از سال 2025 در آسانسورهای چین در دسترس خواهند بود. سالی لو، رئیس Otis China، گفت: «این جایزه مهندسی و طراحی منحصربه‌فرد ما را به عنوان یک رهبر در نوآوری به جهان معرفی می‌کند». کابین هوشمند Otis، که توسط تیم اصلی این شرکت در چین طراحی شده است، تجربه استفاده مسافران از آسانسور را لذت بخش‌تر می‌کند. به صورتی که آسانسور که با دنیای هوشمند امروزی بهتر هماهنگ باشد.

بیشتر بخوانید:

رونمایی و راه اندازی آسانسورهای Gen3 شرکت اوتیس در تایلند

برتری Otis در طراحی و ایمنی آسانسور

علاوه بر این، Otis برنده جایزه طراحی Red Dot برای دو نوآوری دیگر شد. اولین نوآوری، دکمه بزرگ Eco Drop Big Button است که هدف آن رفع چالش‌های موجود برای افراد سالخورده دارای اختلالات بینایی است. این طرح با الهام از اثر بزرگ‌نمایی شبنم روی برگ‌ها، دید را افزایش می‌دهد. این دکمه‌ها دارای یک لنز سیلیکونی بر روی دکمه آسانسور برای بزرگ کردن اعداد است.

نوآوری دوم Ele Safety ID & Biz Card و برنده بخش ایمنی، حفاظت و امنیت است. این نوآوری برای یادآوری رعایت نکات ایمنی مانند استفاده از کلاه ایمنی و کمربند مجهز به فناوری‌های دیجیتال است.

دکمه‌ها و کارت شناسایی ایمنی ساخت مهندسین شرکت Otis در کره است. جی هیون جونگ، مدیر مرکز طراحی Otis Korea گفت:« این جایزه نشان دهنده تلاش‌های مستمر ما برای توسعه آسانسورهایی با دسترسی بیشتر است و همیشه ایمنی به عنوان رکن اصلی در نظر می‌گیریم. همچنین ما به ایجاد طرح‌های متمایز که به تحرک فراگیر برای همه کمک می‌کند، ادامه خواهیم داد.»

مترجم: نعیمه گلی

منبع:

https://www.otis.com/en/us/news?cn=otis-wins-3-red-dot-design-awards

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید