نصب آسانسور و پله برقی در بلندترین ساختمان اداری در حال ساخت در کانادا

نصب آسانسور و پله برقی در بلندترین ساختمان اداری در حال ساخت در کانادا توسط شرکت TK Elevator

بلندترین ساختمان اداری در کانادا

ترجمه از کابین – بلندترین ساختمان اداری در کانادا توسط شرکت TK Elevator تجهیز می‌شود. شرکت TK Elevator مفتخر است که بخشی از تاسیسات ساختمان خیابان 81 Bay که قبلاً تکمیل شده است را توسعه دهد و همچنین در برج در حال ساخت خیابان 141 Bay آسانسور نصب کند.

CIBC SQUARE دو برج با مساحت سه میلیون فوت مربع در تورنتو، کانادا است. 81 Bay Street یک برج اداری 49 طبقه است که در سال 2022 افتتاح شد. این توسعه شامل اولین پارک عمومی مرتفع در نوع خود و پل عابر پیاده است که بازدیدکنندگان را به ورزشگاه Scotiabank نزدیک می‌کند.

شرکت TK Elevator قرار است 10 پله برقی و 49 آسانسور از جمله 32 آسانسور گیرلس مسافربر معمولی، چهار آسانسور مسافربر با ظرفیت بالا، چهار آسانسور خدماتی و 9 سیستم برای دسترسی آسان به ایستگاه قطار و مراکز خرید عرضه کند.

بیشتر بخوانید:

برگزاری مانور آسانسور در اداره استاندارد استان مرکزی

در همین حال، ساخت و ساز برج خیابان 141 Bay، بلندترین ساختمان اداری در کانادا، ادامه دارد. این ساختمان 50 طبقه است و مجدد شرکت TK Elevator سیستم آسانسور و پله برقی‌های این برج را نصب می‌کند.

این قرارداد شامل نصب 44 سیستم است که عبارتند از 36 آسانسور گیرلس مسافربر معمولی، چهار آسانسور گیرلس مسافربر با ظرفیت بالا و چهار آسانسور خدماتی.

سازندگان پروژه تصمیم گرفتند از نرم‌افزار AGILE برای کاهش تعداد توقف‌های آسانسور استفاده کنند و سرعت سفر مسافران به طبقات مختلف را افزایش دهند. CIBC SQUARE که شامل بلندترین ساختمان اداری در کانادا است، به عنوان محل استقرار جدید CIBC، WPP، Microsoft، AGF، Boston Consulting Group، و دیگر شرکت‌ها شناخته می‌شود.

TK Elevator تمام سیستم‌های حمل و نقل خود را مطابق با استانداردهای بالای جهانی در این برج‌ها اجرا خواهد کرد.

مترجم: نعیمه گلی

منبع:

https://www.tkelevator.com/global-en/newsroom/press-releases/tk-elevator-rises-to-the-top-of-the-tallest-office-building-under-construction-in-canada-171264.html

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید