نصب آسانسور و پله برقی در برج 428 متری Hainan Center توسط KONE

شرکت KONE، برنده سفارش ارائه مجموعه‌ای از راه‌حل‌های حمل و نقل عمودی برای نصب آسانسور در برج Hainan Center («برج هایکو» سابق) شد.

نصب آسانسور در برج Hainan Center

ترجمه از کابین – شرکت KONE، برنده سفارش ارائه مجموعه‌ای از راه‌حل‌های حمل و نقل عمودی برای نصب آسانسور در برج Hainan Center («برج هایکو» سابق) شد. این توسعه در قلب منطقه تجاری جدید در هایکو، پایتخت شهر هاینان، که یک جزیره گرمسیری در جنوب چین است، انجام می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود که برج Hainan Center با ارتفاع 428 متری به بلندترین سازه مستقل هاینان و تنها آسمان‌خراش فوق‌بلند بالای 400 متر در منطقه تبدیل شود. این ساختمان مساحتی به وسعت 51 هکتار را پوشش می‌دهد که مساحت کل ساخت و ساز آن 96 هکتار است. انتظار می‌رود این پروژه در اواخر سال 2026 تکمیل شود.

جو بائو، معاون اجرایی KONE چین، می‌گوید: «ما به مشارکت در پروژه بلندمرتبه‌ای که منظره شهری هاینان را بهبود می‌بخشد، افتخار می‌کنیم. شرکت KONE سابقه‌ای طولانی در ارائه راه‌حل‌های عمودی برای ساختمان‌های اداری درجه بالا و با کاربری مختلط در محیط‌های پیچیده دارد. ما در این پروژه با بهره‌گیری از فناوری UltraRope می‌توانیم به جابجایی 13,000 مسافر در روز کمک کنیم.»

بیشتر بخوانید:

ارائه 69 پله برقی توسط شرکت KONE برای هشت ایستگاه خط جدید مترو S2

KONE سفارش 31 آسانسور KONE MiniSpace DX را دریافت کرده است. این آسانسورها به عنوان سریع‌ترین آسانسور شناخته می‌شوند و با سرعت 10 متر در ثانیه حرکت می‌کنند. علاوه بر این، 20 آسانسور KONE MonoSpace DX و 36 پله برقی KONE TravelMaster 110 نیز برای نصب آسانسور در برج Hainan Center در این ساختمان نصب خواهد شد.

مترجم: نعیمه گلی

منبع:

https://www.kone.com/en/news-and-insights/releases/kone-to-equip-the-supertall–hainan-center–skyscraper-in-south-china-2024-08-14.aspx

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید