نجات شهروند مرندی گرفتار در آسانسور پس از دو ساعت

رئیس آتش‌نشانی مرند، از نجات شهروند مرندی گرفتار در آسانسور پس از دو ساعت حبس خبر داد.

نجات شهروند مرندی گرفتار در آسانسور

به گزارش کابین نیوز به نقل از دیدگاه نیوز، راشدی، رئیس آتش‌نشانی مرند، از نجات شهروند مرندی گرفتار در آسانسور پس از دو ساعت حبس خبر داد. وی اعلام کرد که این حادثه به دلیل قطعی برق و نقص فنی آسانسور رخ داد.

این ساختمان در ساختمانی واقع در خیابان حکیمان صباغ سابق مرند قرار دارد. حادثه مذکور باعث شد یک شهروند به مدت دو ساعت در داخل کابین آسانسور محبوس شود.

راشدی با اشاره به تلاش‌های آتش‌نشانان، افزود: به محض دریافت گزارش حبس شهروند در آسانسور، نیروهای آتش‌نشانی مرند سریعا به محل اعزام شدند و موفق شدند عملیات نجات شهروند مرندی گرفتار در آسانسور را به سرعت و با موفقیت به پایان برسانند. وی همچنین از تلاش و همکاری به‌موقع عوامل امدادی قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید:

۱۷۵ گواهی ایمنی آسانسور در بروجرد صادر شد

به گفته راشدی، این حادثه تلنگری برای بررسی و بازبینی کلیه آسانسورهای شهرستان مرند بود و در پی این اتفاق، بازدید و بازرسی‌های فنی از آسانسورهای سطح شهر در دستور کار کارشناسان سازمان آتش‌نشانی قرار گرفت. وی تأکید کرد که انجام این بازبینی‌ها به منظور جلوگیری از وقوع حوادث مشابه و افزایش ایمنی شهروندان ضروری است.

این حادثه بار دیگر اهمیت نگهداری و نظارت بر تجهیزات فنی مانند آسانسورها را یادآوری می‌کند. پیشگیری از اینگونه حوادث، نیازمند توجه ویژه به رعایت استانداردهای ایمنی در ساختمان‌هاست.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید