ضرورت بازرسی ماهانه آسانسورها برای افزایش ایمنی

رئیس اتحادیه کشوری آسانسور و پله برقی ضمن صحبت درباره اهمیت ایمنی آسانسورها، بر ضرورت بازرسی ماهانه آسانسورها تاکید کرد.

ضرورت بازرسی ماهانه آسانسورها

رئیس اتحادیه کشوری آسانسور و پله برقی ضمن صحبت درباره اهمیت ایمنی آسانسورها، بر ضرورت بازرسی ماهانه آسانسورها تاکید کرد. عباس ابریشمی در همین راستا از مدیران ساختمان‌ها خواست تا به صورت ماهانه عملکرد آسانسورها را بررسی کنند.

عباس ابریشمی در گفتگو با پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران گفت: متاسفانه برخی افراد غیرمجاز اقدام به نصب و سرویس آسانسور می‌کنند. این موضوع ممکن است خطرات جانی و مالی به همراه داشته باشد. برای جلوگیری از این اتفاق، اتحادیه اقدامات مختلفی انجام داده است؛ از جمله آموزش نصابان و سرویس‌کاران مجاز و برگزاری مانورهای سراسری.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: هموطنان عزیز باید توجه داشته باشند که تنها به افرادی که مجوز اتحادیه را دارند اعتماد کنند. همچنین باید در راستای ضرورت بازرسی ماهانه آسانسورها، فقط از سرویس‌کاران مجاز برای بررسی آسانسور دعوت کنند. همچنین، شهروندان می‌توانند با ارسال پیامک به شماره درج شده روی پلاک آسانسور، از استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنند.

ابریشمی در ادامه تاکید کرد: با همکاری همه جانبه مردم و مسئولان می‌توانیم به ایمنی کامل آسانسورها دست پیدا کنیم و از وقوع حوادث تلخ جلوگیری کنیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید