گیر کردن دست کودک ۷ ساله بین دیوار و کابین آسانسور

رئیس سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از گیر کردن دست کودک ۷ ساله بین دیوار و کابین آسانسور خبر داد.

گیر کردن دست کودک ۷ ساله بین دیوار و کابین آسانسور

رئیس سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از گیر کردن دست کودک ۷ ساله بین دیوار و کابین آسانسور خبر داد. خوشبختانه آتش نشانان توانستند به سرعت این کودک را نجات دهند.

به گزارش کابین نیوز به نقل از صبح ساحل، محمد امین لیاقت رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس به شرح جزئیات این حادثه پرداخت. وی گفت: این حادثه ساعت ۱۶:۰۰ سه شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ رخ داد.،

بلافاصله پس از وقوع حادثه، مرکز ۱۲۵ آتش نشانی گزارش گیر کردن دست کودک ۷ ساله بین دیوار و کابین آسانسور را دریافت کرد. محمد امین لیاقت گفت: این حادثه در کوی آزادگان کوچه آزادگان ۲۶ رخ داد.

بیشتر بخوانید:

حادثه تلخ سقوط کارگر ۱۷ ساله به چاهک آسانسور جان او را گرفت

وی افزود: به محض اطلاع اکیپ عملیاتی از ایستگاه شماره ۱ و ۴ به محل حادثه اعزام شدند. سپس عملیات ایمن سازی محیط و جلوگیری از حرکت آسانسور و خروج دست کودک از بین دیوار و کابین را انجام دادند.

این مقام مسئول گفت: آتش‌نشانان برای جلوگیری از جابه‌جایی احتمالی کابین آسانسور و مصدومیت بیشتر این پسربچه، به سرعت جریان برق آسانسور را قطع کرده سپس با استفاده از وسایل مخصوص نجات ابتدا بین کابین و دیواره فاصله ایجاد کردند و در ادامه نیز در عملیاتی حساس و نفس‌گیر موفق شدند دست آسیب‌دیده این کودک را از بین کابین و دیواره آسانسور بیرون آوردند.

منبع: sobhesahel

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید